Saturday 8 September 2012

Majlis Resepsi Laza & Safa di Dewan Jubli Intan, Muar.

Rentetan dari Majlis Pernikahan pasangan Laza dan Safia yang berlangsung pada 11 Julai 2012 lalu, Heya Studios diamanahkan satu lagi tugas iaitu merakamkan saat bersejarah Majlis Resepsi Laza dan Safa. Majlis berlangsung di Dewan Jubli Intan Muar, Johor pada 1 September 2012. Seawal 8.30 pagi kami tiba dan rakaman video persediaan majlis dilakukan. Untuk majlis ini kami telah menyediakan satu love story yang dilukis.



Mengikut tentatif program kami akan menayangan video tersebut semasa pengantin makan beradab. Kami menghadapai sedikit kesulitan apabila wayar extension yang kami bawa tidak cukup panjang. Kami terpaksa membeli wayar sepanjang 20 meter dan segera mengubahsuai extension yang kami bawa.

Jurugambar kami tiba sekitar 10.30 pagi dan terus malaksanakan tugas mereka. Majlis bermula seawal jam 1.00 pagi dan barakhir jam 4.30 petang. Secara keseluruhan majlis belangsung dengan lancar. Kami berjaya melaksanakan semua tugas yang dipertanggunjawabkan tanpa sebarang masalah. Sesi outdoor untuk foto dan video berlangsung di kawasan berhampiran Jambatan Muar. Tugas kami selesai jam 6.30 petang.

Di bawah adalah foto-foto yang telah dirakamkan oleh jurugambar Heya Studios. Video masih dalam suntingan. Kami  mengucapkan tahniaah kepada pasangan Laza dan Safia atas perkahwinan mereka dan berterima kasih kerana memilih kami sebagai jurugambar dan juruvideo rasmi untuk saat bersejarah dalam hidup mereka.














Kredit kepada Pixel Media Creative

No comments:

Post a Comment